هیات رئیسه جدید اتاق بازرگانی، صنایع، معدن و کشاورزی استان چهارمحال و بختیاری مشخص شد
پنج شنبه, 21 ارديبهشت 1402 04:42

با رأی هیات نمایندگان منتخب

هیات رئیسه جدید اتاق چهارمحال و بختیاری مشخص شد

هیات نمایندگان منتخب در انتخابات اتاق استان چهارمحال و بختیاری در نخستین نشست بعد از اعطای اعتبارنامه، هیات رئیسه جدید این اتاق را تعیین کردند و شهرام زارع به‌عنوان رئیس اتاق استان انتخاب شد.

 

به گزارشروابط عمومی اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی استان؛ رئیس و هیئت رئیسه جدید اتاق استان در دوره دهم مشخص شدند.

نخستین جلسه هیئت نمایندگان دوره دهم اتاق بازرگانی استان چهارمحال و بختیاری عصر امروز سه شنبه 19 اردیبهشت ماه پس از ابلاغ اعتبارنامه‌های اعضای جدید هیئت نمایندگان این اتاق از سوی انجمن نظارت بر انتخابات اتاق‌های سراسر کشور و با حضور اعضای جدید و رئیس سابق برگزار شد که در این نشست رئیس و هیئت رئیسه جدید اتاق استان انتخاب شدند

بر این اساس و با رأی اعضای حاضر هیئت نمایندگان، شهرام زارع به عنوان رئیس، امین مالکی نایب رئیس اول، سعید فیاضی نایب رئیس دوم، شهریار حیدری پور خزانه دار و عبدالکریم کریمی به عنوان منشی از سوی هیئت نمایندگان دهمین دوره اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی استان چهارمحال و بختیاری برای دوره چهار ساله انتخاب شده و قبول مسئولیت کردند.

همچنین آقایان بهنام علیخانی، احمد مختار، فرج اله نجفی و ایمان اخوان به عنوان نمایندگان اتاق استان چهارمحال و بختیاری در اتاق بازرگانی ایران انتخاب شدند.

در پایان این نشست، شهرام زارع، رئیس جدید اتاق استان با تشکر از اعتماد اعضای هیات نمایندگان به او برای ریاست اتاق، گفت: مدیریت اتاق به‌عنوان نماینده بخش خصوصی و مشاور سه قوه، نیازمند یک کار تیمی صحیح است که با هم‌افزایی و همدلی منتخبان هیات نمایندگان محقق می‌شود و باید با فعالیت کمیسیون‌های اتاق و اعضا هیات نمایندگان پاسخگوی مطالبات اعضا اتاق باشیم.

رئیس اتاق بازرگانی چهارمحال و بختیاری در پایان با تشکر از اعضای سابق هیات رئیسه اتاق، اظهار کرد: با تلاش و همدلی اعضا هیات رئیسه و هیات نمایندگان تاکنون شاهد موفقیت‌ها و دستاوردهای مهمی بودیم که قطعاً با برنامه‌ریزی و تعامل با بخش‌های مختلف دستگاه اجرایی این موفقیت‌ها ادامه خواهد داشت .

Prev Next
برای ارسال نظر وارد سایت شوید